Städning & sen jobbet

God morgon bloggen! Jag har varit uppe i några timmar men det är först nu jag skriver så det får bli god morgon.

Jag gick upp vid kvart i nio, åt frukost och sen åkte jag & hämtade farmor & farfar. Vi ska ju ha lite fest här imorgon så vi har städat hela dagen, börjar bli klara nu. Pappa står och gör iordning lunch så snart ska vi äta lite.

Jag jobbar idag, börjar klockan 15 så jag ska väl åka hemifrån någon gång efter två. Jobbar till klockan 21 ikväll, på en fredag, hur dum får man vara?! haha, jag tog nämligen det här extrapasset helt frivilligt ;P . Men men, pengar pengar! :) Jag tar bilen idag också så det är skönt.

Nu är det lunch som gäller för min del!

Puss! /Sofia

JOHAN, JAG ÄLSKAR DIG!<3 Du betyder så mycket för mig mitt hjärta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0