Uppdate från Norberg

Heej! :) Tänkte bara tala om att jag lever.. ;p
Hur har ni det? Jag & Emma har det bra här, lite mycket pluggande bara. Men så är det om man ska lära sig allt på två veckor. Vi bor i en liten etta tillsammans.

Vad som finns i vår lägenhet:
- två sängar (som är de oskönaste sängar jag någonsin sovit i)
- toalett, dusch
- en rutten tv från stenåldern ;p (men vi har faktiskt många kanaler, så jag missar inte Prison Break & Desperate housewives ;p)
- ett litet kök bakom två garderobsdörrar med två kokplattor
- en mikro
- ett kylskåp som låter fan! Surrar och tjuter och ja jagvetintevad..

Men vi har det ganska bra ändå för vi har varandra! :) Men jag saknar min älskade Johan, tänker på honom hela tiden! Jag vill att han ska vara hos mig..<3

Igår hade jag två körlektioner och det gick bra! Sen på kvällen hade vi tre timmar teori. Mellan allt det så får man plugga på egen hand och det är hur mycket som helst som man ska göra på datan! Det får bli en hel plugga-vid-datan-dag i helgen när vi är lediga..
Idag har jag haft en körlektion och just nu är Emma ute och kör. Jag ska ha en dubbellektion kl.15.20 sen. & ikväll är det tre timmar teori som gäller igen. Vi kommer att få äta middag halv nio ikväll för vi hinner inte det innan... :/ Det är lite stressigt kan jag säga!

Nej men nu ska jag kila.

Puss! /Sofia

Johan, jag saknar dig & älskar dig!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Piffen

Du är så duktig lilla Puffen. Men det går bra att köra med lärare och så då?

Saknar dig här hemma :P

Puss <3

2008-11-04 @ 17:46:33
Postat av: Liisen

Jag håller tummarna för er tjejer. Jag vet att ni klarar det här lätt :)

2008-11-05 @ 09:37:31
URL: http://lliisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0