10 oktober

Dagens första inlägg kommer inte förrän nu, sent. Men det beror ju faktiskt på att jag har jobbat i dag, riktigt skönt att jobba i dag. Är jag knäpp? haha ;p . Imorse ringde mobilen 06.25...usch det var riktigt jobbigt för jag hade svårt att somna igårkväll. Klockan var 6.40 när jag släpade mig upp ur sängen & sen blev jag pigg nästan direkt :) . Gick till bussen halv åtta och var på jobbet halv nio. Sen började jag klockan nio och jobbade fram till klockan tre, skönt pass. Jennie började klockan tre så hon hann komma och busa också ;) . Haha, jag & Lisa stod och skrattade för hon var förkyld och lät jättekul ;p . Jag köpte en pepsi max och lösgodis innan jag gick hem. Haha, jag fick en avstämmning. Yes! Jag hade liksom två varor så det var ju skitbra! :) Sen gick jag iaf till bussen.
Väl nere på stan så gick jag till Nordea för att sitta hos pappa i en kvart innan han slutade. Sen gick vi tillsammans till slottsbacken där mamma hämtade upp oss.
Jag "invigde" förresten mina nya stövlar i dag, de är supersköna! :)

Ikväll lär det väl bli en hemmakväll antar jag.

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0