13 oktober

God morgon! Sov ju som sagt hos min älskade Johan i natt, alltid lika mysigt<3

Mamma skulle ju skjutsa mig till Johan igår.. Vi åkte typ halv sex hemifrån, jag körde, vi hann åka i typ 5 minuter när vi kom på att vi glömt ett papper som jag skulle ha med mig. (Bekräftelsen på biljetterna till AC/DC som jag ska hämta ut idag) Aja, så då vänder vi och åker tillbaka igen. Vad tror ni händer då då? Jo, ett rådjur känner för att hoppa upp framför bilen!! Jag hinner som tur är bromsa, men det var bra jävla nära alltså! När jag fick stopp på bilen så var det knappt en halvmeter mellan bilen & rådjuret.. usch usch, blev lite skakis efter det men det gick över ganska snabbt. Men allvarligt, tänk om det hade smällt då? Nej, usch jag vill inte ens tänka tanken! Jag körde iaf vidare hem, hämtade bekräftelsen och åkte sen in mot stan igen. Jag var väl inne hos älsk lite efter klockan sex :)
Vi tog det lugnt i soffan framför teven, tittade på Hål i väggen & Parlamentet haha ;p . De som var med i Hål i väggen igår var ju typ sämst,haha. Sen var Johan Glans med i Parlamentet, han är ju bra rolig han ;) Speciellt ett klipp, jag har asgarvat åt det huuur många gånger som helst. Jag ska leta upp länken och lägga in den så att ni kan kolla sen:)
Sen skulle vi krypa ner i sängen och sova. Johan satte igång någon film, the Happening tror jag den hette. Johan har möblerat om i siit rum, så teven är ute och nu står det en dator där istället. Skönt, så slipper man vakna av att teven är igång hela natten eftersom att det aldrig var någon av oss som orkade gå upp och stänga av den ;p

Imorse var jag vaken när älsk var uppe och sen somnade jag direkt när han åkt. Jag hade ställt klockan på nio, men jag var lite för lat för att gå upp då så jag gick upp halv tio istället. I dag ska jag till jobbet för att gå en utbildning mellan 12.30 & 15.00. Vi ska få självutcheckning som börjar gälla på onsdag så det är det vi ska få lära oss om vad som gäller. Sen åker jag nog hem, kanske träffar favoriten Emma en stund :)<3

Klippet med Johan Glans, jag lovar att ni kommer skratta annars så har ni ingen humor ;p . haha! Lägg in en kommentar här i bloggen vad ni tyckte om klippet :)
http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0