16 oktober

I natt sov jag hos min älskling<3 Johan hade "sovmorgon" imorse, han fick sova till halv sex imorse! Vilken sovmorgon va? ;) Hade jag fått bestämma så skulle han ligga kvar hela morgonen :) Jag gick upp runt halv tio tror jag att det var. Då gick jag raka vägen in i duschen. Sen har jag ätit frukost och suttit/sitter vid datan. Jag ska jobba i dag också men jag börjar inte förrän klockan tre så det är några timmar kvar. Just det! Jag måste ringa mamma och kolla om hon kan hämta mig ikväll när jag slutar klockan nio. Vill inte åka bussen för då är jag inte hemma förrän typ halv elva!

Vet ni..? Imorgon är det fredag den 17 oktober & vad händer då då? Ladies night på Fyrishov och jag ska dit! :D Wihoo!

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0