18 oktober

Jag är helnöjd med kvällen igår, men jag hade ju gärna suttit där Sandra satt som hade bokat middagsbiljett. Hon satt precis vid scenen, längst fram! Fusk! Hon råkade ut för en av kameramännen då, så hon var på storbilden när Henrik Hjelt pratade med henne. Så om 10 år ska Henrik Hjelt ligga med Sandra, glöm inte bort det Sandra! ;) haha!
Jag, mamma, Carina, Carola & Ankan satt uppe på läktaren. När man går på en show som Ladies night, allvarligt hur kul är det att sitta hela tiden!? Nej, det är klart att man ska kunna stå upp och dansa, sjunga med, klappa händer och  ha kul! Eller hur? Då har vi surkärringar bakom oss som sätter upp en fot i Carolas rygg och tycker att vi ska sitta ner. Så fan heller! De som satt bakom oss var liksom bara några år äldre än mig, är det jobbigt att stå ibland då eller? Okej om det hade varit gamla som satt där men nu var det inte det utan de var runt tjugo år de som satt där. Varför går man på något som Ladies night om man bara ska sitta och se uttråkad ut!? Nej, de var irriterande men det sket jag i för de skulle inte få förstöra min kväll! :) Showen höll på i knappt två timmar och det var jättebra alltihop! Sen efter showen så var det efterfest med Daniel Da Silva som dj. Sandra & jag dansade så vi blev alldelles svettiga ;p. Sandra åkte runt halv tolv så då dansade jag med de andra. Fast det var jag & Carina som orkade mest, haha kul var det! ;) Vi tog bussen hem tio över tolv sen.

I dag är det personalfest som gäller! Jag är inte ett dugg taggad, men jag ska på förfest hos Jennie så jag hoppas att man "taggar till" då:) Jag är iaf inte bakis i dag så det är ju tur iaf, det blev inte så mycket igår. En cider till maten & sen på Fyrishov så blev det två småflaskor Cinzano asti & två cider. Cinzano asti drack jag på min student & då var det helt okej att dricka men igår var det skitgott! De flaskorna var gratis också & gratis är ju gott eller hur? ;)

Jag knäppte inte så mycket kort igår för det blir inte bra när man sitter så långt ifrån när det är mörkt. Men eftersom att Sandra satt längst fram så fick hon knäppa kort åt mig istället :) Får de på måndag eller tisdag när vi ses. Haha, en annan sak som Sandra fick se där hon satt längst fram var när Peter Stormare skulle byta om, hahaha! Han försökte dölja den mellan benen men Sandra såg den! HAHA ;D .

Nu har ni fått höra lite om gårdagen och som sagt det var en skitrolig kväll! :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0