20 oktober

Imorse stod väckarklockan på sex. Tror ni att jag vaknade pigg som en mört och gick upp på en gång? Haha nej nej.. Mamma kommer in och undrar om jag har glömt att ställa klockan. Nej, den står på sex. Jag kollar på mobilen och då är klockan tjugo över.. Jag kommer knappt ihåg att jag hade stängt av alarmet klockan sex, men jag måste ha gjort det och somnat om på en gång ;p . Men jag hann iaf göra mig klar så att vi åkte hemifrån vid sju. Mamma släppte av mig & pappa på stationen. Jag gick och mötte upp Sandra där så köpte vi tågbiljetter till sthlm. Sandra köpte varsin kanelbulle åt oss också :) Tåget gick klockan åtta från stationen så vi var framme lite efter halv nio. Klockan halv tio var jag på en intervju som höll på i ungefär 40 minuter. Efter den så gick vi runt på stan fram till klockan ett sen åkte vi hem till Uppsala igen. Tack Piffen för att du följde med mig idag! :)<3

I natt ska jag sova hos min älskling :) Jag älskar dig Johan<3<3<3

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0