21 oktober

God morgon! Sovit gott? Det har jag gjort brevid min älskling :)<3
Igår låg vi och kollade på film, först Tropic thunder.. Älsklingen somnade, sötnosen var ju så trött :) Vi (eller jag ;p) kollade kanske på halva för sen var det mat. Köttfärssås & spagetti, supergott! Efter maten så började vi kolla på Iron man istället, så hur Tropic thunder slutar har jag ingen aning om ;) När Iron man var slut så var det dags att sova. En mysig kväll med mitt hjärta igår alltså, älska! :)<3
Prison Break säsong fyra började ju igår men eftersom det går så sent på kvällen (mellan 22 & 23) så ska jag kolla på det i dag när jag är hemma istället :)

Oj, nu måste jag springa till bussen! Jag ska hem till Sandra för vi ska planera helgen i dag :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0