22 oktober

Sitter hemma hos älsklingen min.
Gick en promenad med Lisen imorse, skönt med lite motion. Vi var ute i 45-50 minuter. När jag kom hem så lade jag fram alla kläder/saker som jag ska ha med mig i helgen så imorgon ska jag bara packa ner de i en väska. Emma ringde runt halv ett och undrade om jag skulle med in till stan en timme senare. Så det blev lite stresigt men jag hann duscha, sminka mig och ta med mig de saker jag behöver för att sova hos älsk. Väl inne i stan så gick vi först runt på Gränby centrum men det som Emma skulle ha fanns inte där så vi åkte ner på stan. Kjolen som hon skulle ha fanns inte nere på stan heller så hon fick leta efter något annat och till slut så hittade hon något som passade :) Träffade Sandra när Emma precis var klar så jag gick vidare med Sandra eftersom att Emma & hennes mamma skulle hem igen. Jag gick runt med Sandra i en halvtimme ungefär sen skulle hon till skolan vid fyra. Då gick jag till Lisens jobb, träffade Sara & Therese på vägen dit så vi stod och pratade en stund också :) Sen så kom jag till Lisens jobb :p . Jag hann väl vara där i knappt 45 minuter för sen kom Johan och hämtade mig och så åkte vi hem till honom :) Jag köpte en stor godispåse nere på stan som vi ska tjocka i oss sen, haha ;)

Nu ska jag kila.

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

ojoj det här inlägget var invecklat, blev lite för mkt för min hjärna.. ;)

2008-10-22 @ 19:48:26
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0