28 oktober

Jobbade igår, det var inte så mycket kunder under den tiden som jag jobbade så det var lite drygt.. Klockan blev iaf tre till slut och då väntade jag på att Malin skulle sluta och sen åkte vi ner på stan. Jag bokade klippning & färgning på Hår & häpna, så imorgon ska jag gå dit :) Emma är snäll och följer med mig, för jag lär ju få sitta där ett tag ;p .
Mamma hämtade upp mig & Malin på stan och så åkte vi och handlade. Sen fick jag skjuts till min älskling :) Det var så underbart att vara med mitt hjärta igen :)<3 Jag älskar dig Johan!

I dag var jag hemma runt elva och då åt jag frukost hos Emma. Sen har vi kollat på Våra bästa år och nu kollar vi lite på Hairspray.

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0