3 oktober

I morse ringde mobilen kvart över sex och då var det dags att gå upp. Jag var pigg så det var lätt att ta sig upp, men sängen var extra varm och skön så det tog ju emot lite.. tänk vad skönt det hade varit att ligga kvar några timmar :) Men nej, det gick inte! Jag & mamma skulle ju åka kvart över sju hemifrån. Jag körde in till jobbet och fy faan vilken dimma det var! Man såg inte många meter framför bilen kan jag ju säga. Men det gick bra iaf :)
Det gick hur bra som helst att jobba i dag! Jag & Jennie har "busat" med varandra ganska mycket i dag ;p . Det är så kul att jobba när Jennie jobbar! Jag trivs med alla mina arbetskamrater men sen kan man ju ha lite roligare med andra :)
Efter jobbet så tog jag bussen ner på stan och mötte Sandra & Jimmy utanför Nautilus. Vi simmade i dag igen, jätteskönt! Sen hämtade mamma mig och då åkte vi och handlade lite. Sen orkade inte mamma laga mat så vi köpte med oss pizza hem ;) Så nu är jag proppmätt.. men man ska unna sig saker också! :)

Nu ska jag kila!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag har proppat i mig 20 kg godis, känns det som iaf. :P

2008-10-03 @ 22:01:34
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0