4 oktober

Har varit med mamma inne i stan i dag. Först var vi på Gränby centrum och skulle leta kläder åt mamma. Vi hittade lite kläder som hon köpte, jag fick med mig två plagg hem också ;p . Jag köpte ett par gråa, lite tjockare strumpbyxor & en tröja på gina tricot. Kan visa sen när jag lagt in bilder på datan :)
Sen har vi varit på Bauhaus och köpte väggfärg till hallen och sen på Mio köpte vi en hylla till mamma & pappas sovrum. Innan vi åkte hem så åkte vi in på Willys och köpte kanelbullar. Träffade på Fredrik där inne också, det var jättelänge sen sist ju! Lika trevlig som vanligt :)
Jag har kört bilen hela dagen och det har gått jättebra :)

Vad händer ikväll då? Ingen aning...

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0