8 oktober

Sitter och väntar på att maten ska blir klar.. I dag blir det plättar med sylt, mm :) Min lillebror är så gullig så han gör iordning dem i dag. Jag har både fixat disken och nästan all tvätt i dag så jag tyckte att jag har gjort nog ändå ;p

I dag har jag kollat på det sista avsnittet av Prison Break så nu tycker jag att den 20 oktober kan skynda sig på! haha, som ni förstår så börjar säsong fyra då :)
Pratade med älsk nyss och han skulle skjutsa ut någon till Jumkil så då hämtar han upp mig så slipper jag åka buss in till honom. Ska sova hos mitt hjärta i natt. :)<3

Imorgon blir det nog simning med Sandra igen :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

simmning kanske man ska börja med istället för gym. kanske är roligare? :) Nästa gång jag får pengar så ska jag börja på allvar, går bara promenader nu. jag har varit så lat. :P

2008-10-09 @ 07:46:18
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0