9 oktober

God morgon! :)
Jag har sovit hos mitt hjärta i natt och nu sitter jag här själv :p . Var vaken när älsklingen gick till jobbet tidigt imorse, hade lite svårt att somna om så jag är lite trött nu känner jag. Men det gör inget för jag måste ju säga hejdå till älsk innan han åker till jobbet :)<3 Men jag tror att det är sista dagen som de är ute i Östhammar i dag så sen får han sova lite längre på morgonarna :)
Jag ska simma i dag igen, men det blir inte förrän klockan fyra så innan dess så ska jag gå på stan med Emma! Hon ville att vi skulle äta på Cupido till lunch. Jag har aldrig provat Cupidos sallader som alla säger ska vara så goda, så det blir till att prova en sådan i dag.

Vad ska ni göra i dag? :)

Puss! /Sofia

Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0