Brunett igen

Jahapp, då var man brunett igen då. Jag är supernöjd med färgen! :D Men däremot så blev längden på håret något kortare än vad jag hade tänkt mig.. men det växer ju ut igen förhoppningsvis! :)
Jag satt i frisörstolen i två timmar innan jag var klar. Emma hade bra tålamod som väntade på mig hela tiden, taack!<3
Vi gick på stan en stund efteråt och sen tog vi bussen hem vid tolv. Lite godis fick följa med hem.. ;) Jag åt rester från igår, tacos & emma köpte med sig en Cupido-sallad hem. Vi åt lunch framför Våra bästa år. Sen satte jag igång Sex and the city i mitt rum. Emma kollade på den medans jag börja riva ner min hylla. Nu är den ute ur mitt rum och alla grejer ligger på golvet... suck! Jag ska ta in en tv-möbel från garaget men jag kan inte ta den själv.. måste ha hjälp av en eller två till.. Så det blir nog inte gjort i dag. Tur att jag ska sova hos mitt hjärta i natt för det ligger lite grejer i min säng också ;p Anledningen till att jag ska ha in tv-möbeln är för att jag ska ta teven som vi haft i vardagsrummet och den är lite större än den jag har i mitt rum just för tillfället.. Mamma & pappa köpte en ny tv i helgen så det är därför jag får den gamla :)

Nu väntar jag på att mamma & pappa ska komma hem, då ska jag & mamma ner till farmor en liten stund och sen tar jag bussen till Johan. Om jag inte kan flirta med mammsen förstås så att jag får skjuts ;p

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisen

Så bilderna på bilddagboken :) det vart supersnygg ju :)

2008-10-30 @ 18:06:16
URL: http://lliisen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack gumman! :)

2008-10-30 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0