Dagen efter

Ja, i dag mår jag väl som jag förtjänar antar jag... kom hem från stan för en stund sen, bakismat på donken med mamma & lillebror :p . Handlade lite på Maxi då också. Jag vet inte om det bara var en tillfällighet, men jag såg inte en enda arbetskamrat som var på festen igår ute på golvet i dag.. haha;P Alla låg väl inne på lagret och mådde dåligt, haha! ;) Däremot så var det folk i kassan som var på festen igår, usch jag är glad att jag inte jobbar i dag!

Jag orkar inte dra så detaljerat om hur kvällen var igår, ni får kolla bilderna på min bdb som jag ska lägga upp sen istället. Jag varnar er, vissa bilder är inte snygga! ;D Jag var inte ensam om att knäppa kort igår så det ska bli intressant att se vilka bilder som dyker upp på Facebook sen, haha! Kvällen bestod av pumpa-skärning eller vad man ska kalla det, mat, mycket dans & alkohol så det räckte och blev över ;) Mamma hämtade mig & Malin inne i stan sen och jag var hemma i sängen runt halv tre. Bussen som gick från festen till stationen stannade vid Maxi först också. Jag ville bara gå av där och gå hem till älsklingen och sova, det var väldigt lockande kan jag säga!  Men jag trodde han sov då och sen skulle ju Malin åka med min mamma hem också. Men sen skickade älsklingen sms och kollade om jag var hemma så han var vaken då iaf. Det hade ju varit så mysigt att få krypa ner bredvid mitt hjärta istället för att lägga mig ensam hemma i min säng.

I dag gick jag upp, jag tror klockan var tio ungefär. Ja, jag mår ju inte toppen om man säger så. Lite smått ont i huvudet och väldigt väldigt seeeg... Men gårdagen var ju hur kul som helst så det var det värt! :)

I dag blir det en dag hemma med en godispåse!

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0