Dagens sista inlägg

Japp, det blir nog dagens sista eftersom att jag ska åka in till älsklingen och inte tänker jag sitta vid någon dator då iaf :D .
Jag, mamma & pappa åkte ner till farmor & farfar tidigare i dag och var där en stund. Kusinerna var där också:) . Sen skulle vi låna deras bil för att pappa ska vara borta måndag-tisdag och vi behöver ha en bil då. Så pappa körde våran bil hem och jag körde farmors.. haha det är lite skillnad på att köra våran saab och deras lilla skoda ;p . Men det gick så bra så!
Nu ska jag äta lite mat och om typ en halvtimme ska jag kila till bussen och åka in till mitt hjärta<3

Det regnar fortfarande, gissa om jag kommer bli blöt?

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

men nu har det äntligen slutat! :D när det blir kväll och man ska sova, haha :O

2008-10-05 @ 17:58:42
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0