Det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig älskling

Älskling, jag älskar dig så mycket! Jag trodde aldrig att det skulle bli du och jag Johan. Innan vi blev tillsammans, när vi bara var kompisar, eller bästisar :D. Jag har alltid tyckt att du har varit en snäll och gullig kille. Självklart har tanken slagit mig hur det skulle vara om vi var tillsammans, men jag trodde aldrig att det skulle bli så. Men nu är det du & jag och det känns som om en önskan har blivit uppfylld. Det kanske låter klyschigt, men det skiter jag i för det är så jag känner! Den 2 augusti, då hade vi vår första myskväll :) Vi hyrde film och hade jättemysigt i soffan hemma hos mig, sen sov du kvar här. Jag får ett leende på läpparna bara jag tänker på den dagen/kvällen/natten <3
Jag är världens lyckligaste med dig Johan, mitt hjärta! Du är helt underbar & jag hoppas att det alltid kommer vara vi två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0