Ett inlägg om lite allt möjligt

Om cirkus en timme så ska jag gå iväg till bussen. Väl inne i stan så hämtar Jimmy upp mig och så åker vi ut mot Almunge. Vi ska hämta Sandra på jobbet och sen åker vi hem till Sandra och äter mat. Det skulle bli ugnspannkaka med äpple i, har aldrig smakat det men det låter ju supergott tycker jag! :) Jag sover hos Sandra i natt eftersom att vi vill åka hyfsat tidigt imorgon. Vi har tänkt att åka redan vid åtta på morgonen, sen tar det typ sex timmar att åka. Vi ska bo i en liten stuga fredag-söndag. Så på lördag blir det shopping! Det verkar ju vara ganska stort i Ullared, tänk er bara att det är typ 60 kassor (63 tror jag att det var)! Helt sjukt! :p . Men nu hoppas vi på mycket shopping för lite pengar! :D

Jag har tänkt på en sak. Många tycker att det bara är jobbigt med vintern eftersom att det blir så kallt osv. Jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt mysigt med vinter! :) Visst, självklart så kommer jag att klaga på att det är kallt men det är fortfarande mysigt. Tänk bara att få ta på sig en varm skön vinterjacka och varma sköna vantar & mössa :) Myys! Eller tänk vad mysigt med en varm skön brasa i vintermörkret.. Jag tycker att vi hoppar över hösten och tar vinter på en gång! :)



Fick ett sms av Mattias i dag om att hans bröder kommer till Uppsala i helgen och att de skulle ta med en film som deras mamma filmade på min student! Wihoo! Det ska bli så kul att se den :D . Så någon gång nästa vecka får jag den. Då måste du komma och titta på den med mig Sandra! :D .

Nu hade jag inte så mycket mer att skriva om så jag tror att jag ska göra iordning lite vaniljglass med kolasås åt mig själv nu :)

Puss! /Sofia

Johan, jag älskar älskar älskar dig! :)<3

Kommentarer
Postat av: Liisa

ja det ska vara vinter och snö. :D

2008-10-23 @ 16:01:06
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0