Ge mig mina miljoner

Ligger i sängen med datorn och tittar runt på internet på sängar & garderober. Jag vill ha nytt NU! Men jag har märkt att det kommer kosta en del... Det är liksom inte bara att köpa en säng.. det ska vara en sängstomme, madrass, bäddmadrass mm. Så det blir ju några tusenlappar plus en garderob för några tusen också.. & jag behöver verkligen en ny garderob för mina kläder får inte plats i min nuvarande byrå. Jag vill vinna de där miljonerna på någon lott nu så jag kan köpa vad jag vill! :D Men det lär ju inte hända.. aja, det blir till att spara pengar helt enkelt! Men det som är närmast nu är att betala min intensivkurs på 12-13 tusen...

NU ska jag sova, god natt :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0