God natt

Jag har kommit på varför godiset Never stop heter som det gör... man kan ju inte sluta äta dom! ;) Det får nog bli en promenad imorgon innan jag åker in till stan för att simma. Kanske kan få med mig Emma ut en sväng?
Jag hade tänkt gå på bio imorgon med mamma & pappa. Men jag "hittade" filmen på min data, konstigt va? ;D Den bara fanns där liksom.. haha! Så jag struntar i bio imorgon och kollar på den hemma istället. Det kan ju vara mysigt för mamma & pappa att gå själva också :) Det är filmen Mamma mia! som jag pratar om. Emma, om du kommer hit imorgon så ska vi titta på den, bara så du vet ;p

Nu ska jag snart lägga mig i sängen tror jag, så det här blir det sista inlägget för i dag.

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0