Godis & cola

Hej hopp! :)
Utbildningen var faktiskt riktigt bra! Det var ju ganska mycket att tänka på med den nya självutcheckningen, det trodde jag inte.. Men vi ska ju faktiskt jobba som "värdar" vid de fyra kassorna. Så vi ska lära kunderna hur de ska göra mm. Men det blir nog kul!

Innan jag tog bussen från jobbet så var jag och hämtade ut biljetterna till AC/DC! Så nu har vi de här hemma äntligen! :D.
Sen hann jag med halv fyra-bussen hem och direkt när jag kom hem så gick jag till Emma och var där en stund :)

När mamma kom hem så åkte vi upp till Ica på en gång. Jag var så sugen på cola & något godis, haha ;p . Så nu sitter jag och dricker cola & äter never stop, mm ;) Inte bra med godis flera gånger i veckan Sofia, inte bra! Men imorgon ska jag faktiskt simma, så jag unnar mig i dag ;p

Hur många av er har kollat på klippet med Johan Glans som jag skrev om i förra inlägget? Erkänn att ni höll på att dö av garv ;)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

åh vad gott ;p fast jag tjocka i mig glass med kolasås igår, det var verkligen ångest! haha :p johan glans klippet är så roligt, har sett det förut också. ;D

2008-10-13 @ 21:35:59
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0