Hjälp sökes

Nu ska jag snart kila iväg till bussen, men jag tänkte be er om hjälp först..

Jag har ångest!! Jag vill göra något med mitt hår men vet inte vad.. Klippa mig ska jag göra, men jag vet inte om jag vill ha lite snelugg eller om jag ska låta den växa ut helt eller ja jagvetintevad! Sen måste jag färga det för nu har jag fått en mindre snygg utväxt.. ska jag försöka färga det lite ljusare eller ska jag färga det mörkbrunt igen...? Hjälp mig! :)
Sen gäller det ju att få mamma att färga mitt hår också, hon tycker inte om att göra det nämligen ;P . Någon som vill färga mitt hår? haha ;D

Jag har iaf lagt upp bilder på min bdb som ni ska kommentera och tycka till om jag ska färga det ljust eller mörkt :)

http://iLovee.bilddagboken.se

Bilderna ligger på dagens datum, 14 oktober. Tack för hjälpen! :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0