Höstväder

Usch vilket tråkigt väder det har varit i dag, grått och trist. Det märks att hösten är här.

I dag har jag varit hemma hos Sandra och planerat inför helgen. Vi möttes i stan och så tog vi bussen ut till Almunge. Musse blev så glad när vi kom hem, han hade nog saknat mig också för nu var det länge sen jag var där. Musse är kär i mig förstår ni, om han skulle få bestämma så skulle jag nog få kela med honom hela tiden ;) Han är så söt Musse :) Vi tog ut honom på en promenad direkt. Sen åt vi lunch när vi kom tillbaka. & sen satte vi oss vid teven och skrev lista på vad vi ska ha med oss mm. samtidigt som vi tittade på Våra bästa år. På fredagmorgon så åker jag, Sandra & Jimmy till Ullared och kommer hem på söndag. Vi hoppas på mycket bra shopping! :D

Nu är det snart mat, det blir plättar idag mmm! Efter maten så ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Prison Break! :)

Puss! /Sofia


Musse :)

Kommentarer
Postat av: Puffen

Den där bilden på Musse har jag aldrig sett förut ;P

2008-10-21 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0