Inte långt kvar nu

Jag satt och tänkte lite på intensivkursen som jag ska gå för att få körkort & kom på en sak... Det är bara tre veckor kvar! Jag är bara hemma i knappt tre veckor till innan jag åker iväg!! De veckorna kommer ju gå jättefort...
Nu i helgen är det Ladies night på fredag & personalfest på lördag.
Nästa helg så åker jag med Sandra & Jimmy till Ullared och är borta fredag-söndag.
Helgen efter det så jobbar jag på lördagen och sen på söndagen åker vi!!

Jag hoppas verkligen att jag klarar det där kortet, men det tror jag att jag kommer göra också! :)
Men usch jag kommer sakna ihjäl mig efter min älskade Johan.. :( <3 Det är tur att mobilen finns iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0