Jag blir nog mörkhårig igen

Det var så skönt att simma i dag, det känns så bra efteråt! :) Jag åkte med fembussen hem sen så jag var hemma cirkus halv sex. Mamma & pappa är på bio idag så jag & Jesper ska fixa mat till oss själva. Ingen aning om vad vi ska hitta på! Jesper har inga förslag alls och jag är för trött för att göra någon mat.. Det slutar nog med att vi äter mackor & varm choklad tror jag, det låter ganska gott nu tycker jag :)

Tack ni som kommenterade på min bdb om hur jag ska göra med mitt hår! :D . De flesta tycker att jag ska färga det mörkbrunt/svart igen och jag tror nästan att det blir så.. Jag trivs mycket bättre i en mörk hårfärg faktiskt. Ljust kan vara kul att ha på sommaren men nu till hösten/vintern så tror jag att jag blir mörk :)

Emma från jobbet ringde och undrade om jag kunde byta pass imorgon till 11-19. Jag skulle egentligen ha jobbat 15-20 så det blev flera timmar och sluta tidigare, perfekt! :)

Nu ska jag ta mig till köket och fixa iordning den där lyxmiddagen! ;)

Puss! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0