Jag förstår mig inte på dem som STORhandlar kl.22.05 när vi stänger 22.00!?

Ja, som ni läste i rubriken så förstår ni nog att jag fick en sådan kund ikväll. Suck! Jag var ju så trött och ville åka hem och så kommer den där kunden med den där fulla vagnen.. Som tur var så var kunden trevlig iaf, det gör saken lite bättre. Men ändå, varför storhandla precis när vi ska stänga? Kom lite tidigare eller ta det nästa dag!

Annars så har det varit en ganska rolig dag på jobbet ;p . Jag & Maria stod och fick skrattanfall i självscanningen pga av att Maria inte kunde slita blicken från de killarna som håller på och bygger om lite typ 1½ meter bort, haha! Gissa vem som gick och fyllde på scanningsdosorna så fort det blev ett fack ledigt? ;) Jo, Maria! haha. Sen stod vi och diskutera att det är snyggt/sexigt med killar i "jobbkläder", alltså typ snickarbyxor, målarbyxor m.fl ni fattar?  Vad har min käre Johan på sig när han jobbar då? Jo sånna byxor, sexigt värre! ;) Min alldelles egna sexiga grävmaskinist!<3;p

När jag åt mat så satt jag med Jennie & Emma i lunchrummet.
Emma: Sofia som är kär i Johan. Eller huur? :)
Jag: Jaaa! :)
Jennie tittar på Emma..
Emma: Ja, men man ser ju på facebook, det brukar ju stå Johan och sånt där hjärta.
Haha, mina arbetskamrater är så gulliga! :)

Ja, Jennie har ju jobbat i dag också & man skrattar alltid när man jobbar med Jennie :D . Så det har iaf varit en bra dag på jobbet!
Plus att jag hade en skitsnygg kund i dag!! Gissa vem? Johan såklart, hihi :D<3

Oj, nej nu börjar jag bli trött så jag ska klä av mig och krypa ner i sängen. Kanske blir det sista avsnittet av Prison Break? Nja, vi får se om jag orkar det.. God natt!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

ohja, killar i "jobbkläder" ska det vara ;) Man kan gå och spana bra mkt nu när det är så mkt ombyggnadtioner i uppsala. haha ;P

2008-10-07 @ 16:49:31
URL: http://lsaarela.blogg.se/
Postat av: Liisa

sitter och garvar åt ordet "grävmaskinist", roligt ord. jag är dålig humor just nu. :P

2008-10-07 @ 16:51:26
Postat av: J.L

mina varsel kläder är inte sexiga... ;D

2008-10-07 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0