Ladies night med Martin Stenmarck ikväll

Här sitter jag och är nästan helt klar fast det är 1½ timme kvar tills jag ska gå till bussen.. Men då slipper man ju stressa ;p . Det jag har kvar är väl i princip håret, sen lär jag nog äta något innan också, vad nu det ska vara.. någon kanelbulle från frysen kanske? haha ;)

När jag skulle duscha för någon timme sen så blev jag påmind om att vi vaccinerade oss på jobbet igår, mot influensa.. jobbet bjöd på det så varför inte? :) Iaf jag hade plåstret kvar på armen som jag skulle ta bort innan jag gick in i duschen. Det lilla, lilla plåstret gjorde skitont att ta bort! Haha, helt sjukt, sprutan kändes inte men det lilla lilla plåstret gjorde ont som fan! De måste ha haft superlim på det!  ;)

Ja som ni kanske har sett på min bdb, om ni tittat där i dag så är det Ladies night här i Uppsala ikväll! :D Wohoo! Det blir nog en skitrolig kväll tror jag! :) Bilder från kvällen kommer upp imorgon förhoppningsvis.

Nu ska jag försöka hitta något ätbart i köket.

Puss! /Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0