Natt

Ja som sagt så har jag varit på bio med Johanna & Tomas i dag. Filmen var bra tycker jag, (Patrik 1,5) har ni sett den? :) Mamma hämtade oss efter filmen, skjutsade J & T till Kvarntorget coh sen tog jag över ratten ;p . Vi åkte förbi farmor & farfar en snabbis på hemvägen. Källa & Viggo var där så fick träffa de en lite stund också :)<3 Sen åkte vi hem, var hemma i typ en kvart och sen gick jag & mamma till Åse. Där åt vi tacos, de drack vin och jag cider. Jag kollade på fotbollen, vm-kval Sverige-Portugal. Chippen spelade inte men Ronaldo fanns att titta på ;) Matchen slutade för övrigt oavgjort, 0-0. Det var en trevlig kväll :)
Älsklingen skulle ha kommit men nu var han för trött för att åka ut hit.. :(:( Så jag får nöja mig med Simba som sällskap i natt... woho! eller inte. Jag vill ha min Johan här nu, nu, nu!! :(

Aja, god natt då...

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Bea

oooh den vill jag se, verkar ju skitbra! något att rekommendera? vet du när den kommer ut på dvd? :P

måste fan beställa den haha...jag bor ju i usa och det suger att man inte kan se svenska filmer och serier:)

KRAM

2008-10-12 @ 04:17:28
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Liisa

jag som missade matchen och Ronaldo, glömde helt bort att den va. :O var han snygg då? dum fråga kanske.. haha! ;P

2008-10-12 @ 09:35:23
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0