Nu är det sängen som gäller för min del

Jag har fått många fina komplimanger för mitt hår i dag av flera kollegor, tack! :) Det har varit fullt upp på jobbet i dag. Jag hade inte en lugn stund förutom på min halvtimmes-rast. Så fastän att jag bara jobbade i fem timmar idag så var jag ganska trött när jag åkte hem. Mamma hämtade mig och när vi kom hem så fikade vi för farmor & farfar var här :) Tv-möbeln hade inte kommit in i mitt rum, men jag lyckades övertala pappa att vi skulle bära in den nu när vi ändå var så många här. Så nu står den i mitt rum med teven som stått i vardagsrummet förut. Eftersom att jag inte har så stort rum så kan det kännas lite trångt nu i början men man vänjer sig :) Jag har iaf kopplat in teven, ps2:an och min stereo så nu överlever jag ;p . Jag ska fortsätta fixa med rummet imorgon.
Nu ska jag sova, god natt. Jag vill mysa, Johan älskling kom hit NU! :)<3

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0