Ny månad

Hejsan! I dag är det den 1 oktober, tiden går så fort! Emma, om en månad & två dagar så sticker vi iväg! :)
Jag hade ställt klockan på åtta imorse för jag tänkte att jag behöver inte ligga kvar längre, men fy tusan vad trött jag var när den ringde! Så jag gick upp klockan nio istället :) Åt frukost för en stund sen & nu väntar jag på att Emma ska höra av sig :) Läste hennes blogg för nån timme sen och hon ville att vi skulle umgås idag, så nu får du ta och vakna Emma för jag är bara hemma fram till klockan två ;) Då ska jag in till jobbet för att gå en ergonomi-utbildning på två timmar. Vi läste det i skolan men det är alltid bra med repetition, plus att jag kommer säkert inte ihåg allting ändå. Så den håller alltså på fram till klockan fem och efter det så åker jag väl hem.
Jag skrev igår att jag skulle lägga upp bilder på mina inköp från i måndags, men jag orkade inte göra det igår så de kommer idag istället :)

Puss! /Sofia


Bh:n är från H&M, 129 kr.
Trosorna är från Gina tricot, 49 kr. Söt detalj med rosetterna i bak.

Kommentarer
Postat av: Liisa

Vi har typ lika trosor, HAHAH ;D

2008-10-01 @ 13:44:50
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0