Regnet bara öser ner...

Usch vilket tråkigt höstväder det har varit i dag! Regnet har bara öst ner.. :/ Så vad har jag gjort denna regniga och gråa dag?
Jo, Emma kom över typ halv ett och åt lunch med mig. Vi åt spaghetti & köttfärssås från igår & sen kollade vi på Våra bästa år. När det var slut så skulle jag iväg till bussen. Så Emma blev ensam i dag, men imorgon är jag hemma! Det låter väl bra Emma? ;) Vi kan umgås heeela dagen! ;p
Ergonomi-kursen höll på i två timmar och den var väl helt okej. Men jag tyckte inte att den gav så mycket, men några skratt blev det iaf ;) Sen hade jag tur för jag hann med fembussen hem så jag slapp vänta en halvtimme :) Hemma har jag inte gjort något speciellt alls. Åt kyckling och sallad till middag :)
Vad har ni gjort i dag? :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: emma!

ja det hoppas jag att du är! för idag var du inte speciellt snäll som lämnade mig helt ensam.. ;) haha

2008-10-01 @ 21:49:34
Postat av: johanna

jag har gått i skolan och sedan pluggat ;)

2008-10-01 @ 22:46:18
URL: http://eehrnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0