Ska sova hos älsklingen i natt

Har precis ätit mat med familjen & morfar :) Kyckling curry med klyftpotatis serverades i dag och det var supergott! Vad har jag annars gjort sen sist jag skrev? Jo, jag har städat lite grann i huset, hjälpt till med maten och tvätten. Ska snart åka in till min älskling<3 Han skulle hjälpa sin pappa i dag och lite annat så det blir att jag åker in till honom istället eftersom han inte kunde komma hit på dagen. Men det gör inget, jag får ju iaf vara med älsk, bättre det än ingenting alls :D<3 Mamma är snäll och skjutsar in mig så jag slipper passa bussen, tack mamsen! :)

Nu ska jag kolla så att jag har de grejer med mig som jag ska ha, så vi hörs imorgon igen!

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0