Trött, tröttare, tröttast

God kväll!, eller vad man nu säger..
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Mamma slapp hämta mig för jag fick åka med Lisa hem istället. Vi slutade klockan nio båda två och hon skulle ut till sin pappa som bor en bit härifrån så då kunde jag åka med :)
Usch vad jag har varit trött i dag, jag var trött redan innan jag började jobba. Det hade varit skönt att bara ligga kvar i älsklingens säng hela dagen :p . Men det gick ju inte så det var bara att gå till jobbet. Runt klockan sju trodde jag att jag skulle somna, haha. Jag hoppas på en skön sovmorgon imorgon :)

Det blir nog sängen ganska snart för mig tror jag..

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0