Uppdatering av min dag

Måste bara hälsa till Liisa att du har världens sämsta humor, haha ;p .

Det har varit en mycket trevlig dag med Sandra i dag :)<3 . Vi gick runt på marknaden en stund, det gick ganska fort att gå igenom den. Vi köpte munkar & godisremmar ;p . Sen gick vi ner på stan och jag hittade stövlar!! :D . Så jag köpte ett par stövlar och ett par "utgångskor".. ja, jag kan visa bilder sen! :) Köpte ett par vita knästrumpor också att ha i stövlarna. Så nu kanske jag vet precis vad jag ska ha på personalfesten som är om två veckor. Det kanske blir de kläderna som jag köpte i helgen plus mina nya stövlar! :) Men jag hinner säkert ändra mig fram och tillbaka innan dess ;p
Vi simmade ju i dag också, vi är så duktiga! :) Fast vi var jättetrötta båda två så det blev inte lika långt som vi har gjort tidigare, men vi simmade i 20-25 minuter iaf :) Sen åkte jag med mamma hem.
Ja och nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

jasså så du tycker jag har sämst humor. :O hahaha ;P

2008-10-08 @ 15:20:23
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0