Usch, vilket väder

Shit, vad det regnar här!! Det har regnat oavbrutet sen jag vaknade i dag och det öser verkligen ner! Jag hoppas bara att vi slipper översvämmning... Vi hade det en sommar för några år sen och det var fan inte roligt! Man kunde inte duscha, inte spola toaletterna, ingenting.. plus att jag & min lillebror var ensamma hemma. Eller ja vi hade väl kompisar här men mamma & pappa var på semester.. Vi kunde liksom inte göra något åt det heller. Fy fan det var jobbigt! Jag kommer ihåg att Elina var här så vi tog moppen hem till henne så vi kunde duscha där, så det var ju tur det ;p
Men som sagt, jag hoppas verkligen att vi slipper det nu!

Regnar det hos er?

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0