1 september

God morgon! :)
Vad konstigt det kändes att skriva "1 september"...Ny månad och nu är verkligen sommaren slut. Visst jag ser framemot höst/vinter också, mysigt med varma koftor mm. Men det känns som om jag inte gjort så mycket i sommar.. Ja, vad har jag egentligen gjort sommaren 08?

  • Tagit studenten 5 juni
  • Varit på Rix fm festival i Stockholm & Västerås
  • Allsång på Skansen med Emma 1juli
  • Göteborg 3-6 juli (Bruce Springsteen & Liseberg)
  • Shopping med Sandra i en stor galleria i Täby
  • Iron Maiden på Stockholm stadion 16 juli
  • Minigolf med Piffen
  • Bad med kusinerna i Siggefora
  • Myskväll med Johan & det har ju inte kunnat fortsätta bättre :) <3
  • Jag fyllde 19 år 5 augusti, myskväll med tjejerna :)<3
  • Firade födelsedagen lite till den 6 augusti på krogen
  • Eckerö den 13 augusti
  • Magnus Uggla på Fyrishov den 16 augusti
  • Sen så har jag varit med kompisar och så & självklart så har jag jobbat, jobbat, jobbat & jobbat ;p

Jo, men lite har jag ju hunnit med iaf :) Det bästa med sommaren 08 då? Allt som står ovanför har varit hur jävla roligt & bra som helst! Men självklart så är jag jättelycklig över att det har blivit jag & Johan :) <3


Gick upp ur sängen för en liten stund sedan. Men då hade jag ju redan varit uppe en gång innan. Älsklingen sov här i natt så vi gick upp typ kvart över sex, halv sju nånting. Fast han hade ställt mobilen på klockan sex, men då var det ingen som orkade gå upp så vi låg kvar i sängen ;p . Morgonmys med älsklingen är helt underbart!<3 När älsk hade åkt till jobbet så gick jag tillbaka till sängen fast än jag inte var trött längre, men klockan var liksom tjugo i sju... vad ska jag göra uppe då om jag börjar jobba mycket senare? Nej det tyckte jag kändes onödigt så jag låg i sängen till klockan tio istället :)
Vad händer i dag innan jobbet då? Inte mycket...vi får se vad som händer!

Puss! /Sofia

J.Lind<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0