10 september

Hello! :)
Det blev ett impulsköp igår iaf ;) Jag köpte ett par stuprörsjeans, Levis på Holmlunds :) Jag skulle möta Lisen klockan tolv vid Subway och när klockan var någon minut över så ringde jag henne. Eftersom att Fredrik, hennes pojkvän, bor typ 100 meter från subway så borde hon vara i tid.. Haha, men när hon svarar så står hon vid Cupido.. Det hade blivit ett missförstånd så vi stod på varsitt ställe och väntade på varandra ;) haha, men då möttes vi vid Åhlens istället och gick till Subway och åt mat. Där var det heelt kaos, de hade ingen koll på vilka som betalat vad och vem som skulle ha vilken macka och blablabla.. Efter Subway så gick vi runt i alla möjliga affärer och sen vid fyra-tiden så gick vi hem till Fredrik för att vi skulle låna hans GPS tills i dag, sen tog vi bussen hem halv fem :)
Jag skulle sova hos älsk igår så jag åkte i princip hem och vände igen ;p . Var hemma hos Johan runt sju sen :) Vi tog det bara lugnt igår, vilket var väldigt skönt. Vi kollade på en film med Johans pappa senare, "Natt på muséet". Alla tre hade sett den förut men man skrattade ändå ;) Jag & älsk gick och lade oss i sängen runt tio. Johan skulle ju liksom upp klockan fyra imorse... Jag vaknade lite innan hans mobil ringde och kollade ut genom fönstret och det var ju fortfarande mörkt ute, usch då vill man ju inte gå upp! "/ Han åkte till jobbet typ kvart i fem så då somnade jag om och gick upp klockan sju sen. Gick hemifrån Johan typ kvart över åtta för att möta Lisem vid Maxi halv nio. Vi handlade lite läsk, godis & frukt för att ha i bilen när vi skulle till Örebro. Lisen har varit på två arbetsintervjuer där i dag och hon ville slippa irra omkring där själv så jag följde med ;) Men det var nog väldigt bra att vi hade Fredriks GPS med oss för annars vet jag inte om vi hade hittat ;p . Men nu är vi hemma igen så vi klarade oss ;)
Ska in och sova hos älsk i dag också, men han är inte hemma förrän sju-halv åtta så just nu är jag hemma en stund.
Nu ska jag packa iordning alla saker som jag ska ha med mig, sen duschen och sen ungspannkaka till mat! :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0