11 september

Heej :) Sitter själv hemma hos älsklingen och väntar på att klockan ska bli två för då ska jag ta bussen ner på stan. Jag & Sara ska till Friskis och köpa gymkort i dag & även köra ett träningspass :)

Igår var jag i stan typ kvart över sju och där väntade Johan med bilen så vi åkte hem till honom direkt :) Jag & Johans pappa satt och kollade på Idol sen, haha fy fan vilka tondöva människor det finns!;) Det är ju uttagninarna som är det roligaste med Idol egentligen, haha.
Jag och älsk gick och lade oss vid tio igår eftersom att älsk skulle upp sådär hemskt tidigt igen. Fast det är så mysigt och ligga kvar i sängen när han går upp och vänta på att han ska komma och pussa på mig innan han åker till jobbet :)<3 I dag låg jag kvar i sängen till typ nio-tio nånting, sköönt :)

Nej nu hade jag inte så mycket mer att skriva...

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0