12 september

I dag har jag varit hos farmor & farfar en stund. Kusin Viggo var där så jag var där och busade lite med honom :) Sen åkte vi in till stan, hem till kusinerna. Det var bara Kenzo, hunden, hemma så han blev överlycklig när vi kom in. Efter en liten stund så kom Nina hem med Källa. Källa hade varit på utflykt i skogen med skolan, min lilla kusin har ju blivit stor och börjat i skolan nu :) Jag åkte med farmor & farfar till Maxi och handlade sen. När vi stod i kassan så kom en av kassaledarna och undrade om jag kunde jobba imorgon. Självklart kan jag det! Så imorgon jobbar jag mellan åtta och tre :) Känns bra att få några extra timmar! Sen på kvällen kommer Sandra ut till mig och senare bär det av till stan, kulturnatten och sen krogen :)
När jag kom hem i dag och loggade in på msn så skrev Emma på en gång. "Är du hemma? Jag behöver hjäääääälp!" hahaha, hon hade råkat förstöra sin blogg så jag fick kila över och hjälpa henne lite grann ;p . Nu sitter jag bara hemma och har tråkigt. Ska åka upp till Ica och handla lite mat med mamma när hon kommer hem om en halvtimme typ. Sen blir det väl en lugn kväll hemma om inget annat dyker upp :)

Puss! /Sofia

  
Viggo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0