14 september

Kulturnatten igår.. Jag & Sandra gjorde oss iordning här hemma och drack vin & cider, det blev lite bråttom där innan vi skulle springa till bussen ;) Det första vi gjorde när vi gått av bussen var att springa in på Burger king för att gå på toa. Sen efter det så gick vi till Johanna & Thomas som var utanför stadsparken :) Stod där ganska länge och pratade. Träffade Elina också. Sen mötte vi upp älsklingen, Jessica & lill-johan :) De skulle gå och äta sen så vi gick åt olika håll för johanna & sandra behövde gå på toa. Vi gick in på sf, men där fick man inte gå på toa om man inte var biobesökare! Så jävla löjligt. Men vi fixade så att johanna kunde gå iaf, jag menar hon som är höggravid ska väl inte behöver leta över halva stan efter en toa! Så hon fick gå iaf. Sen gick vi till burger king och ställde oss i toakön där ;p . När vi står där så ringer älsk som sitter typ fem meter bort, haha. Bestämde med älsk att jag skulle med honom hem sen och sova där. Stackarn hade ju ont i huvet redan klockan elva.. men vi sa att vi skulle vara kvar på stan till halv ett iaf. Sandra skulle bli hämtad halv ett på stationen så jag, sandra, johan, jessica & jessicas bror var på stationen då och till slut så kom Sandras skjuts. Vi andra gick ner på stan igen. Jag & älsk tog en taxi hem runt halv två. Peter, Johans pappa, var inte hemma när vi kom dit & johan hade ju glömt nyckeln så det var bara att sätta sig i trapphuset och vänta en timme. Älsklingen somnade i trappan, såg inte så bekvämt ut.. du var ju så trött hjärtat mitt.. Men vi kunde krypa ner i sängen typ halv tre sen iaf :)
I dag vaknade vi typ tjugo i tolv. Vi har varit ute hos Crippe & Linda större delen av dagen :)

Puss! /Sofia :)

Johan Lind, jagälskardig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0