16 september

God morgon!
Gick upp vid åtta imorse, kollade lite på Rix morron zoo som har börjar sända på tv mellan 7.25-9.00. Lite kul! :) Hoppade in i duschen, sminkade mig mm. Lillebror gick till bussen för en kvart sen så nu sitter jag här själv. Jag ska gå till bussen typ tjugo i elva, men det är ganska skönt att ha tid över innan man ska gå, slippa stressa :p . I dag ska jag vara på jobbet för att gå en kurs, den börjar klockan tolv. Har glömt bort hur länge den skulle hålla på, men det var några timmar iaf. Ska komma ihåg att kolla om det finns några lediga pass som jag kan sno åt mig också. Nu ska jag gå och platta håret. Vi hörs väl senare tror jag!

Puss! /Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

vilken kanal är rix morron zoo på? :)

2008-09-16 @ 18:51:19
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0