17 september

Var inne hos älsklingen lite innan åtta igårkväll. Så skönt att få krama om min Johan igen :) Jag gjorde iordning matlåda åt honom när han stod i duschen. Hoppas att det inte smakar allt för illa älsk ;p . Imorse ringde mobilen halv fem så då skulle Johan upp. Jag låg kvar i sängen till halv nio sen gick jag upp och tog bussen som gick nio, bytte buss på stationen och var hemma klockan tio. I dag händer det nog inte så mycket, jag väntar på ett paket från posten som ska komma i dag & så ska jag förhoppningsvis ta en promenad också. Men det är inte så lockande för det är så jäkla kallt ute! "/ Men men, man får väl klä på sig lite extra kläder då :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0