18 september

Yes, morgonpromenaden blev av i dag! Efter två sms & ett samtal senare vaknade Emma, haha. Hon var ju inte pigg inte ;) Men vi var ute i typ en halvtimme iaf. Sen lämnade vi Royal hos Emma & gick hit och åt frukost. Sen har vi suttit framför datan och roat oss ;) . Ändrat lite på min bloggdesign i dag igen :) Har även fixat Lisens blogg eftersom att hon inte kan ;p haha skojja! Nej nu ska jag & Emma ut i stora skogen och plocka svamp! HAHA! (skämt åsido, jag & Emma har så jävla tråkigt och då kommer den där humorn fram!) haha! Nej, nu ska jag kila!

Puss! /Sofia

     
Bild 1: Emma&Sofia i Kläppen 06.
Bild 2: Sofia&Emma jan 08.
Bild 3: Sofia&Emma allsång på Skansen,1 juli 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0