19 september

Ibland är ju vimmelfotograferna lite väl sega på att lägga upp bilder. Nu har de lagt upp bilderna från när jag var ute med Emma, Therese mfl. för två veckor sen! Men sen kan man ju förstå att de säkert har annat att göra i sina liv också, men ändå, två veckor? Aja, nu är de iaf uppe. Lägger in den lite längre ner.
Jag har varit snäll och hjälpt min mamma med en sak som hon bad mig göra för typ två dagar sen. Jag har varit ute i trädgården och krattat, haha! Det lät väl roligt? ;) Nej, men nu är det iaf gjort, jag var ute i 45 minuter innan det var klart så nu blir mamma glad för då slipper hon göra det i helgen :) Sen hade jag tänkt gå en promenad med Emma också, men hon var inte hemma så det gick ju inte. Känner inte för att gå själv i dag så vi får väl se om jag hittar någon som vill gå sen. Nu är klockan redan tolv, ska man göra iordning någon lunch kanske? Nja, snart kanske..vi får se.

Puss! /Sofia


Therese, jag& Emma på people den 6 sep 08 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0