20 september

Hejsan! Har ni haft en bra lördagskväll hittills? :) Jag har bara tagit det lugnt i dag med eftersom att det är jobb imorgon igen. Men det har varit ganska skönt. Efter maten så åkte jag & mamma till morfar och lämnade saker som mamma handlat åt honom. Sen följde morfar med hem till oss. Vi fikade med äppelpaj som mamma bakade ikväll på äpplen från våra träd. De är riktigt goda!
Mamma & pappa har varit på Ikea i dag för att kolla på badrumsmöbler. Det ska bli så skönt när vi har gjort om i duschrummet! Det kommer nog bli jättefint! :)
Jag satt och kollade lite i Ikeas nya katalog. Jag vill ha min egna lägenhet och ha oändligt mycket pengar så jag kan inreda den precis som jag vill! Jag SKA vinna några miljoner innan jag flyttat hemifrån! Haha, drömma kan man ju iaf ;)
Nu ska jag nog ta en dusch tror jag för inte tänker då jag gå upp tidigare imorgonbitti bara för det! haha nej, nej ;p . Jag ska redan gå upp klockan sju och det är nog tidigt på en helg.
Just det! Älsklingen hade iaf kommit iväg i dag och köpt sin bil så nu är han nog glad :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0