21 september

God morgon! :)
Har precis ätit frukost och är nästan helt klar för att gå till bussen om en kvart. Men jag tänkte slänga in ett litet blogginlägg innan det. Vad ska ni hitta på i dag? Själv så jobbar jag mellan tio och fyra, inte så länge så det är skönt :) Efter jobbet så ska jag väl hem tror jag. Sen är jag ledig måndag, tisdag, onsdag innan jag jobbar nästa gång på torsdag. Så på min lediga tisdag tänkte jag & Sandra träffas och ta en runda på stan, skoj! :)
Oj, nu måste jag springa & borsta tänderna och sen kila iväg till bussen. Vi hörs senare!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

idag ska jag ut och ta en promenad sen städa mitt rum. visst låter det kul? haha ;P

2008-09-21 @ 09:57:53
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0