3 september

Kom precis hem.. träffade Sandra runt tio i dag, vi gick runt på stan och sen tog vi bussen hem till Sandra halv ett :) Mötte Emilie, Johans syster, på stan också :) Iaf vi var hemma hos Sandra runt ett & Musse blev jätteglad när jag kom, Sandras hund är kär i mig, haha. Han är ju hur söt som helst, en gyllenbrun golden retrivier :) Vi gick en promenad med Musse direkt  och var ute i ca en timme. Sen har vi kollat på bilder & skrattat ;) Sen satt vi framför teven och pratade. Jimmy & Sandra skjutsade mig till stationen sen vid fem så tog jag bussen hem halv sex :)

Nu ska jag försöka få tag på emma, för vi ska ju planera ikväll :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0