30 september

God morgon! Sitter just nu hemma hos Johan, har precis gjort mig iordning för att åka ner på stan. Väntar bara på att Malin ska höra av sig så jag vet vilken tid hon är i stan.
Igår var jag ju på stan med Lisen några timmar innan hon skulle till jobbet. Vi träffade vår granne Janna inne på Åhléns, hon jobbar där så det var ju inte så konstigt;p . Vi stod och pratade med henne en stund och sen gick hon iväg och kom tillbaka med varsin provmascara, märket Chanel, hon är så gullig Janna :)
Runt tvåtiden gick Lisen till jobbet och jag till stationen för att möta Sandra :) . Vi satt och pratade ett tag innan vi gick runt i lite affärer. Vi väntade på att Jimmy skulle komma ner på stan så vi kunde gå och simma. under tiden gick vi och provade lite kläder och kollade på underkläder. Kom jag från stan tomhänt tror ni? Nej det gjorde jag inte ;p . Jag köpte en bh på H&M och ett par trosor på Gina tricot. Jag kan lägga upp bilder senare när jag är hemma :)
Klockan fem var vi i bassängen och började simma. Vi simmade en halvtimme, det tycker jag är bra gjort första gången :) Sen satt vi i ångbastun en stund och sen in i duschen. Vi sa att vi kanske ska simma på fredag igen, efter att jag har slutat jobba.
Mamma kom och hämtade mig på stan för vi skulle åka och handla mat. Först åt vi mat innan vi handlade. Älsklingen ringde typ halv sju och sa att han skulle vara hemma om en timme. Så mamma och jag gick och handlade i en timme så att jag skulle slippa vänta sen :) När älsk kom så åkte vi direkt hem till honom<3

Du är helt underbar Johan, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går<3

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0