5 september

Heej :)
I dag gick jag & Johanna upp halv sju eftersom hon skulle vara hos barnmorskan klockan åtta. Så vi var uppe med tuppen i dag ;p. Det gick iaf bra där så det var ju bra! Sen gick vi hem och kollade på tv, man märker ju att det inte finns sååå många bra program på dagen.. men vi satt och pratade så det gjorde inte så mycket. Det är inte långt kvar innan Johannas lilla bebis kommer till världen & jag blir gudmor :)<3
Emma kom in till Johanna runt halv tolv & sen åkte jag och emma ner på stan vid klockan två. Där bytte vi buss & åkte till maxi. Vi åt mat på donken, inte bra inte bra men mycket gott! Sen gick vi in och handlade allt som vi ska ha imorgon. När vi var klara där så gick Emma in på systemet och shoppade lite där åt oss :) Det ska bli så mysigt imorgon!<3
Ikväll har jag varit med familjen hos några kompisar & ätit god mat och haft en trevlig kväll. ÄNTLIGEN så har vi bokat biljetter till Ladies night nu :D . Jag var på det förra året & det var ju så bra! Så det ska bli kul att se det i år igen. Martin Stenmarck är ju inte ful direkt, en av Sveriges hetaste, helt klart!;)
Igår på jobbet så var det Niklas som var kassaledare så jobbpasset började med att han skämtar som vanligt ;p . Jag fick vara i minihuset igår också så jag satt och kollade på Shrek :p . haha, det måste vara det skönaste på jobbet när man knappt har några barn där inne och man kan kolla på film :)

Nu ska jag snart sova tror jag, ska upp tidigt imorgon och skjutsa in pappa till stan. Mamma följer såklart med eftersom jag fortfarande övningskör ;p God natt!

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0